2011. december 23., péntek

Végre van pár percem kis blogomra.
Ma beszereztem minden olyasmit,ami még jól jöhet az ünnepekkor,új gyertyatartó,új terítő,új sütis tál,rénszarvasos csengettyű,ugyanis mi igazából idén ünnepeljük először saját otthonunkban,hármasban a karácsonyt.Reméljük nem lesz vérontás! :) Majd szépen megesszük,amit anya megfőz,aztán jön a babbonatale (mikulás),csenget az anya által vásárolt rénszarvasos csengettyűvel,és lehet rohanni a fa alá,ajándékbontásra.Idén elhatároztuk,hogy jövőre már legalább 1 héttel korábban bepakolunk minden ajándékot a fa alá,a kíváncsiságunkat és tűrőképességünket próbára téve.
  Ma játékbolta mentem a fiammal,az autóban beszélgettünk,hogy milyen ajándékokat kellene venni az unokatesóknak,mire ő azt mondta: "Miért,ott nincs babbonatale,nem visz nekik ajándékot,miért mi vesszük?!" (mikulás) Drága kicsi fiam,olyan jó,hogy még nem érti a felnőttek világát! :)Ráadásul az ő ajándékát is ott kellett megvennem a szeme láttára,kicsit furcsa szitu volt,de talán nem jön rá a cselemre,ugyanis azt mondtam neki,hogy az unokatestvérének kell választania egy játékot,azt,amit ő a legjobban szeretne.Mit ne mondjak,rögtön kettőt akart belőle a kosárba tenni...Lesz meglepődés holnap este,hogyan is került mégis a mi fánk alá az a bizonyos játék.
Most hozzáfogok a somlói galuska piskótás részéhez,majd jövök. :)
Jaaa,és nézze meg mindenki,aki szeret főzőcskézni,a Julie és Julia című filmet,én a hatása alatt vagyok még most is,tegnap este megnéztem. !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...