2012. január 21., szombat

Pizza mista

Mára pizzát ígértem a fiúknak. Délután be is gyúrtam a tésztát, mielőtt elindultunk volna egy kora esti modenai sétára, ami részemről gasztro-fotózásként volt betervezve az esti szürkületben a kivilágított bárokról, panificio-król, salumeria-król, stb., de olyan nyirkos, párás, elviselhetetlen hideg volt, hogy sokáig nem tartott a túránk. Így a pizza mellett megsütöttem életem első jól sikerült kenyerét is Limara receptje alapján, öregtészta nélkül. :) Nagyon örülök, hogy sikerült végre.


A pizzatészta alapreceptjét megtalálhatjátok a címkékből kikeresve, ugyanúgy készült a tészta, ahogy ott leírtam. A fiam sima margherita-t kért, a férjem paradicsommal, és acciuga-val, én pedig tejföllel és mozzarellával kívántam ma a pizzát, pici petrezselyemmel és jó sok fokhagymával megszórva.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...