2013. március 30., szombat

Eper mousse-szal töltött csokitojás

  Hogy ne csak a gyerek tömje magába az összes húsvétra kapott csokitojását, felhasználhatjuk ilyen dekoratív módon, és rögtön egy remek vendégkínálót lehet belőle kerekíteni.
Hozzávalók:


  • 150g eper
  • 50g friss tejszín
  • 1 tojásfehérje
  • 2 tk. nyírfacukor
  • 1 tk. citromlé
  • 2 lapzselatin
  • 4 csokitojás
Az epreket turmixoljuk le a nyírfacukorral és a citromlével. A tejszínt és a tojás fehérjét verjük kemény habbá. A zselatint áztassuk be egy kevés vízbe, majd mikor már megpuhultak, melegítsük fel mikróban. Várjuk meg, hogy kihűljön. Keverjük össze a habokat az eper turmixszal, majd adjuk hozzá a feloldott zselatint. A csokitojások tetejét törjük le óvatosan. Én Kinder tojást használtam, azt először ki kell üríteni, ezért óvatosan az illesztés mentén szétszedtem, majd egy meleg kanál segítségével enyhén felolvasztottam a tojás szélét és újra összeragasztottam. Kávéscsészékben hagytam őket megdermedni, végül letörtem a tetejüket és megtöltöttem őket a mousse-szal. Érdemes előző nap elkészíteni, mert legalább 6 órát kell hűtőben állnia a krémnek. Eperrel díszíthetjük a tetejét.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...