2014. január 21., kedd

Két gyerekkel ...

  Sajnos a karácsonyról úgy ahogy van lecsúsztam, elnézéseteket kérem ezért. Jobbnak látom azóta, ha nem is ígérek be előre semmit, mert annak biztos nem látjátok majd nyomát a blogon.
  Belevágtam egy bio-vegetáriánus főzőtanfolyamba, irtó izgalmas, igaz az elején még úgy gondoltam, hogy én ezeket már mind tudom, sőt... azért tanultam jópár dolgot, például azt, hogyan lehet vegetáriánus parmezánt készíteni. Hogy miért vegetáriánus?? Sokat hallottam már a vöröshúsok szervezetünkre gyakorolt nem éppen jótékony hatásairól, a tejtermékeket is csak módjával ajánlatos fogyasztani, na és mindezek előállítása volt inkább a döntő, ami rengeteg káros hatással bír a környezetünkre. Jobb, ha ezekből minél kevesebbet fogyasztunk és próbáljuk őket a gyümölcsök, zöldségek, csírák, gabonák, magok és hüvelyesek segítségével pótolni. A hal az, amit egyedül nem zártam ki, mert az kell.
  Lehet, hogy ezentúl nem fogom minden egyes receptemet, megvilágított és beállított, f.géppel fotózott képekkel illusztrálni, nézzétek ezt el nekem, most már két gyerkőccel, hogy a gyorsabb megoldást választom, mobiltelefon formájában olykor-olykor.
  Észrevehettétek azt is, hogy felkerültek paleo receptek is Kriszta által, neki 3 gyerkőce van! és próbálkozik a paleo konyhával, szerintem ő is tud egészséges és könnyen elkészíthető recepteket megosztani veletek.    Allora... ahogy mondja az olasz, hamarosan jövök... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...